#70 Perasaan

Awak ada perasaan.
Saya ada perasaan.
Kita semua ada perasaan.

Saya pernah rasa macam macam perasaan. Suka, sedih, marah, gembira, sunyi, rindu, sayang, geram, benci seminit dan macam macam jenis perasaan.

Semua jenis perasaan saya mampu untuk describe kecuali satu perasaan.

Perasaan apakah itu?

Saya sering mengalami kesukaran untuk describe perasaan masa tengah hadap cermin, dekatkan muka dengan cermin (sebab tak pakai spek), telek muka then picit jerawat/blackhead/whitehead. Perasaan tu sangat berat dan membebankan bila picit punya picit muka jadi bengkak atau merah tapi jerawat/blackhead/whitehead tak keluar pun. Kurang ajar. Apehal nak duduk atas muka aku lelama? Haha

So perasaan tu macam undescribable. Sumpah berat dan tak boleh nak describe.

Al hasil - akan mengeluh dan rasa nak pecahkan cermin everytime berdepan kegagalan ini.

Awak pernah ada perasaan macam ni?

Jujurlah.
Jangan tipu.

Disclaimer: Qu Puteh, barulah Puteh! No thanks. Kalau iols putih, tak rock lah.

Comments

Popular Posts