#23 Sejuk

Bismillah. Alhamdulillah.

Di Dublin ni, sejuknya boleh tahan juga ye? Dasar orang kampong betol kita ni. Hehe

Alhamdulillah seronok rupanya perasaan bercuti ni. Sebab rasa macam jobless lalu tak perlu langsung berfikir tentang kerja. Isn't it awesome?

Sebelum saya terbang ke Dublin, I was super-busy. Sedikit silap langkah bila membuat keputusan untuk menghadiri training selama 3 hari pada minggu lepas. Bila masuk opis hari Jumaat lalu, saya macam mengaum (literally mengaum) sebab tak sanggup memandang banyaknya email masuk.

Dah lah nak bercuti panjang. Kontrak pula menimbun. But its okay. Hehe.

So I decided to leave the office quite late on Friday. Dan saya masuk opis hari Sabtu untuk beberapa jam. It was a hectic week for me.

Sebab pada Sabtu malam tu pula saya perlu packing barang-barang ke Dublin bersama kakak saudara saya. Banyak betul barang pesanan dari Malaysia!

Dan pada hari Ahad siangnya, saya menjadi Pengacara Majlis untuk walimah seorang sahabat. Bayangkan! Bayangkan! Iols very the busy.

So basically saya bercuti ke Dublin ni tanpa angan angan atau keteringinan untuk demand pergi situ sini sinun. Kenapa?

Sebab saya sendiri tak tahu apa ada di sini akibat langsung tak google atau tak survey tempat yang seronok atau 'wajib pergi' di Dublin.

Loser kan?
It is okay. Kita percaya jelah kepada kakak kita dan abang ipar kita dan anak anak deme. Hehe

Till then.
Wassalam

P.s: i tried to post new entry di bicaranajlaa tapi problem sikit. Nanti singgah lain kali na.

Comments

Popular Posts