#10 Mancis ada?

Bismillah. Alhamdulillah.

Anda tahu, hari ni sejak dari pagi, di pejabat, momentum untuk buat kerja tu sangat lah perlahan. Macam Kak Leha jalan terhegeh-hegeh ke kedai sambil pakai kain batik dan membawa payung. Tok tek tok tek perlahannya mood tu nak datang. Persis Kak Leha.

Kemudian menjelang hampir tengahari tetiba dapat email dari AGM. Memberi instruction untuk attend Competition Law Talk di UM. Ya Tuhan. Tak boleh last minit lagi? Hehe.

Seperti yang saya tekankan di ofis tadi, saya mangsa keadaan. Very last option kekdahnya.hehe. Sebab kena replace orang yang sepatutnya pergi tapi tak dapat pergi. Mangsa keadaan sebab actually bos suruh orang lain ganti tapi orang A ada meeting, orang B ada meeting, orang C MC akhirnya orang D. Yakni yours truly. Haha.

So gelabah okay sebab actually nak buat kerja yang dah diperam sehingga masak. Sekali tak sempat pulakkk. Nangis.

So actually nak bagitahu sorry boss sebab walaupun boss suruh saya attend talk dan saya attend, saya tidur. Haha

Boleh mintak mancis tak untuk sendal mata? Ngantuk gila. Gila pun tak ngantuk camni.

Mancis. Mancis. Di mana kau?

Comments

Popular Posts